مشتری محور

bad-client2

فروشنده مشتری محور فقط به آنچه خود از یک چرخه فروش کسب میکند فکر نمیکند بلکه برایش بسیار مهم است که مشتری که به او رجوع کرده است چگونه وضعیت خود را در زندگی بهبود بخشد.

مشتری محوری در فروش به این معنی است گه مشتری نه تنها در زمان حال به خوشنودی دست یابد بلکه بتواند آینده خود را نیز بهینه نماید.پس یک فروشنده مشتری محور به زمان حال و اینده مشتری خود فکر میکند و زمانی که بر منافع مشتری تمرکز مینماید منافع خود را فراموش می نماید.البته این به آن معنی نیست که به منافع خود بی توجه است ولی آنرا در قبال منافع مشتری میجوید. چون او بخوبی میداند که رضایت مشتری مسلماً و بدون شک رضایت او را نیز در حال و اینده در بر خواهد داشت. مشتری رضایت مند امروز یا خود مجدداً در اینده از شما خرید خواهد کرد و یامشاورت با شما در خریداری محصول را به دوستان و آشنایان خود توصیه خواهد نمود که مانند یک حساب پس انداز برای برداشت در آینده است.

درباره ی admin

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *